Tady najdete seznam všech magií a kouzel.

Magie

Vlk s jednou školou magie se nemůže učit kouzla z jiné školy. Proto vybírej moudře. Novou školu můžeš získat jen během speciálních akcí.

Magie je schopnost, pomocí které vlci smečky červeného měsíce dokáží s využitím své vnitřní energie ovládat živly, léčení, rozklad, nebo třeba samotný čas a prostor. A mnohem víc. Když v sobě vlk objeví nadání pro nějaký druh magie, může jej začít využívat na divoko, podobně jako třeba své běhy, sluch, nebo zrak. Většinou ale takhle zvládne jen pár základních magických úkonů. Pouze někteří, mimořádně nadaní a disciplinovaní vlci, dosáhnou takového mistrovství, že sami ukují nová kouzla a naučí se je využívat. Taková kouzla potom může alfa smečky zanést do seznamu spolu s jejich autorem. Většina vlků ale postupuje klasičtějším způsobem. Když chtějí zvládnout konkrétní kouzlo, najdou si jej v seznamu, za malý poplatek se jej naučí a vypilují k dokonalosti.

Škola magie živlů 
Magie živlů není nic zvláštního a s trochou snažení se ji může naučit prakticky každý vlk.  

 

Ohnivá magie Vlk pozná, že je citlivý na ohňovou magii, když dokáže například rozdělat oheň svou myslí, ale skutečná kouzla chtějí cvik.

1 Mp.

Kouzla:
FireVlk dokáže mrštit kouli plamenů, která se dokáže při nárazu rozprsknout a zapálit tak okolní věci.

100 Vp.


Fira - Vlk před sebou dokáže vyvolat obrovskou plamennou stěnu, kterou jde jen těžko prostoupit. 

150 Vp.


Firága - Vlk dokáže vytvořit ohnivou kouli žhavou jako slunce a ta pak jednoduše proletí skoro čímkoliv.

200 Vp

Pyropalt - Vlk se dokáže obalit plamenným pláštěm, který jej po omezenou dobu chrání před fyzickými a ledovými útoky. Jen pozor, ať se neuvaříte!

Unikátní

 

Ledová magie Ledová magie je velice běžná hlavně u severských vlků. Takový vlk dokáže vyvolat lehké sněžení nebo způsobit námrazu.

1 Mp.

Kouzla:
BlizzarKouzlo Blizzar vyvolá tak tvrdý kus ledu že dokáže roztříštit stromy a nebo i kosti. 

100 Vp.

Blizzara - Jako u ohnivých, tak i tady najdete obranné kouzlo. Blizzara vyvolá ledovou stěnu, která zastaví, nebo i uvězní soupeře. 

150 Vp.

BlizzagaVlk s tímto kouzlem dokáže vytvořit bouři tak ledovou, že začnou padat ostré úlomky ledu, které všechno roztrhají na kousky.

200 Vp.

 

 

Blesková magie Vlci s magií blesku pocházejí často z tropických pásů, kde se nejčastěji bouře vyskytují. Dokáží poznat elektrický náboj a kupodivu mají vynikající orientační smysl. 

1 Mp.

Kouzla:
ThunderNěkdo by možná řekl obyčejný úder blesku. Ale když dovedete určovat, kam blesk udeří, a kolikrát, může to být pro vaše nepřátele velice nebezpečné. 

100 Vp.

ThundaraToto kouzlo není jen obyčejný blesk, ale řetězový. Elektrické výboje dokáži přeskakovat z nepřítele na nepřítele a velice rychle je ochromit. 

150 Vp.

Thundaga - Nejsilnější z blesků, neboli Kulový blesk. Velká koule žhavé svíjející se elektřiny, podobně jako u ohnivé magie. Ovšem tahle dokáže i měnit směr. 

200 Vp.

 

 

Vodní magie - Vlky s vodní magií můžete najít skoro všude. Poznáte je jednoduše. Přimějí kaluže, aby se rozestoupily, aby na ně nepršelo a někdy aby pršelo jen na ně. 

1 Mp.

Kouzla:
Water Vždycky je velká sranda hodit na někoho obrovskou kouli vody. Ale někdy se to může i docela hodit. Například při požárech, nebo v souboji s ohnivým démonem či mágem.  

100 Vp.

Watara Tohle kouzlo vám dovolí vyvolat jen tak z ničeho velkou přílivovou vlnu, která spláchne nepřítele nebo ochladí celou smečku za horkých letních dní. 

150 Vp.

WatagaNejsilnější z vodních kouzel, díky kterému můžete vyvolat vodní tornádo takových rozměrů, že dokáže vyrvat i samotné stromy z kořenů.  

200 Vp.

 

 

Zemní magieSchopnost rozechvět hlínu, kameny, kovy a skály je mezi vlky asi nejběžnějším magickým nadáním. Možná i proto jej ale jen málokdo zvládne na mistrovské úrovni.

1 Mp.

Kouzla:
GeoDrobné přestavění čehokoli, co má základ v zemi. Vlk, který použije toto kouzlo, může nechat ze země vyrůst ostré kameny, nebo nechat protivníka zapadnout do písku. Fantazii se meze nekladou.

100 Vp.

GearaVlk ovládající kouzlo Geara mistrně ovládá tvořivé síly země. Může nechat ze země růst nádherné artefakty, nebo pomocí teploty a tlaku měnit složení hornin – třeba měnit písek na sklo nebo magnetovec na ocel. Proslýchá se, že toto kouzlo využívají druidi a kováři při práci s kovy, aby dosáhli legendárních výtvorů.

150 Vp.

GeagaGeaga je výrazem mistrného ovládnutí ničivých sil zemního živlu. Pod vlivem tohoto kouzla se může rozestoupit země, aby pohltila nepřátelskou výpravu. Na jiném místě lze spustit zemětřesení nebo dokonce vytvořit malou sopku. Vždy je ale třeba správně číst krajinu, aby v maléru neskončil sám kouzelník.

200 Vp.

 

 

Vzdušná magie - Nadání pro vzdušnou magii je mezi vlky celkem vzácné. S jedinou výjimkou - okřídlenými jedinci. Ti jej naopak dostávají do vínku často, dokáží číst vzdušné proudy a vítr jako by jim byl vždycky k dispozici.

1 Mp.

Kouzla:
Aero - Silný poryv větru, který může protivníka vyvést z rovnováhy a nahnat mu písek do očí, nebo naopak létajícímu vlku v pravou chvíli dodat rychlost a vztlak.

100 Vp.

Aera - Velkoplošná změna vzdušného tlaku, která může vést k drastické změně počasí. Ať už si chcete v létě přivolat mráček, nebo na nepřátele seslat obrovskou záplavu.

150 Vp.

Aeraga - Ničivé tornádo, které může vlk kouzelník dokonale ovládat. Využití tohoto atmosférického jevu je už jenom na něm. Může se na něm po obloze hnát rychlostí bouře, nebo rozmetat nepřátelskou výpravu na padrť.

200 Vp.

 

 

JednotaMistři magie živlů si jsou vědomi, že všechny elementy tvoří jeden nedělitelný celek. Dokáží mezi sebou libovolně kombinovat kouzla školy živlů.
Pozor: k osvojení téhle magie musíte mít aspoň dvě magie ze školy živlů a čtyři kouzla.

3 Mp.

Kouzla:
Elementál - Opravdovým mistrovstvím magie živlů je přivolání Elementála. Tato mocná bytost na sebe může vzít různou podobu, od chodící hory po gigantický hurikán. Stejně jako přírodní síly dokáže budovat i ničit. Ale pozor - stejně jako samotná příroda bývá elementál velmi nepředvídatelný.

1500 Vp.

 

 

Škola bílé magie
Bílá magie je o poznání vzácnější než magie živlů. Ne každý ji dokáže ovládnout celou. Ale takoví, co to dokáží, si vyslouží přezdívku Andělé. 

 
 
Léčivá magie - Někteří vlci oplývají od přírody léčivou silou a jediný jejich dotek dokáže ulevit trpícím. Ale i tady musíte vědět, co vyléčit dokážete a co ne.
 
1 Mp.
 
Kouzla:
Cure - Jednoduché kouzlo, které dokáže vyléčit drobné ranky, ale i vážnější sečné nebo tržné rány a většinu zlomenin.
 
100 Vp.
 
Cura - S tímto kouzlem můžete z někoho sejmout otravu, uzdravit všechny smysly, a nebo zlomit některé kletby.   
 
150 Vp.

Curaga - Je těžké vidět někoho padnout v boji. Ale pokud máte dostatek síly, můžete pomocí tohohle kouzla oživit mrtvé přátele a vrátit je zpátky k životu. 
 
200 Vp.
 
 
 
 
Štítová magie Někteří vlci dokáží jen svou vůlí zabránit zranění, které jim hrozí. Ti, kteří své ochranářské nadání rozvedou, dokáží ovládat skutečná štítová kouzla bílé magie.
 
1 Mp.
 
Kouzla:
Prote - Malý osobní štít, který dokáže vlka ochránit před většinou běžných úderů a kouzel.
 
100 Vp.

Protea - Bublina obklopující vlka, která jej může ochránit i před opravdu silnými údery, důmyslnými kouzly a běžnými kletbami. Dá se zvětšovat do různých velikostí. Ale pozor – čím větší bariéra je, tím snadnější je jí proniknout.
 
150 Vp.

Protega - Téměř neproniknutelná ochranná aura, která navíc odráží fyzické i magické útoky zpět na protivníka.
 
200 Vp.
 
 
 
 
Duchovní magie Vlci ovládající bílou magii bývají velmi citliví. Někdy jsou tak citliví, že dokáží vnímat i duchy zemřelých bytostí a ztracené duše.
 
1 Mp.
 
Kouzla:
Spirit - Vlk dokáže přivolat ducha, který může nepřítele vyděsit, nebo osliznout hromadou ektoplazmy. 
 
100 Vp.

Spirita - Vlk přivolá ducha, který dokáže nepřítele na chvilku posednout. Může převzít kontrolu nad jeho tělem, nebo mu našeptávat a promítat různé představy.
 
150 Vp.

Spiritaga - Spiritaga je spíše kletba než kouzlo. Vlk s její pomocí může vyvolat poltergeista, který bude na nepřítele házet nejrůznější věci, a může jej pronásledovat i dlouhé roky - dokud někdo kletbu nezlomí.
 
200 Vp.
 
 
 
 

Rostlinná magie – Bílá magie umožňuje propojení se vším, co žije a roste. Většina vlků cítí alespoň občas spojení s přírodou. Jen kouzelníci rostlinné magie ovšem umí přimět rostliny, aby rostly a kvetly.

1 Mp.

Kouzla:
Flora – Kouzelník dokáže přesvědčit houby a rostliny, aby mu na krátký čas pomohly. Může tak například nechat svého protivníka obrůst tuhými kořeny, nebo nechat rozkvést celou louku květin s omamným pylem.

100 Vp.

Floria – Vlk ovládající kouzlo Floria okolo sebe šíří zelenou auru. Pokud se cítí dobře, pod jeho tlapkami se zelená tráva a rostou květy. Stromy, keře a byliny, dokonce i ty nejmenší, se snaží jej v nebezpečných situacích chránit, takže se může spolehnout na významnou, i když často nepředvídanou, pomoc.

150 Vp.

Floriaga – Vzrostlé kaktusy mohou být užitečnější než nejpevnější hradby a pevné duby mocnější než nejsilnější válečníci. Hluboké porozumění rostlinnému světu umožňuje kouzelníkovi probudit stromy, aby mu přišly na pomoc – ať už samotné, nebo jako celá armáda.

200 Vp.

 

 

Časová magie Kdo by někdy nechtěl napravit své chyby, navštívit dávno ztracené přátele nebo zabránit bezpráví? Časová magie všechno tohle umožňuje. I ti, kteří pro ni mají nadání, dokáží mírně zrychlit nebo zpomalit čas.
 
2 Mp.
 
Kouzla:
Chrona -  Drobný deseti vteřinový skok v čase do minulosti, který umožňuje vlkovi napravit jedinou chybu.
 
250 Vp.
 
Chronara - Vlk, který ovládá toto kouzlo, může nahlédnout do minulosti nebo budoucnosti jakékoli věci nebo bytosti, které se dotkne. Čím vzdálenější ale tento časový úsek je, tím jsou vize zastřenější.
 
500 Vp.
 
Chronaga - Kouzlo, které umožňuje vlku přesouvat se ve fyzické formě do libovolně vzdáleného okamžiku v minulosti nebo budoucnosti. Ale pozor - předivo času je vrtkavé. Čím delší skok, tím větší rizika při přesunu hrozí. Zlí jazykové říkají, že je zrcadlovým odrazem černomagické Tempagy.
 
1000 Vp.
 
 
 
 
Obnova - Celkovou obnovu zvládnou jen největší mistři školy bílé magie. Ti potom mohou libovolně kombinovat kouzla bílé magie.
Pozor: k osvojení téhle magie musíte mít aspoň dvě magie ze školy bílé magie a čtyři kouzla.
 
3 Mp.
 
Kouzla:
Pláč andělů - Opravdovým mistrovstvím bílé magie je přivolání Pláče andělů. Tento tichý déšť velkých zelených kapek vyléčí všechna zranění, oživí mrtvé a obnoví celou krajinu, a to i kdyby z ní nezbývalo více než jediné zrnko písku.
 
1500 Vp.
 
 
 

Škola černé magie
Černá magie je protipólem magie bílé. Často jí používají čarodějnice a černovlci. Takoví kouzelníci se mohou do dějin zapsat jako Ztělesnění zla. Moudří kouzelníci ale vědí, že černá je s bílou nerozlučně spojená.

 
Oslepující magie - Působením černé magie lze otupit protivníkovy smysly, takže není v boji užitečnější než pytel brambor.
 
1 Mp.
 
Kouzla:
Blind - Jednoduše krátkodobé oslepení protivníka v boji. Nevěřili byste, jak je toto kouzlo užitečné.
 
100 Vp.

Blindara - Blindara - Špičkoví bojovníci se dokáží orientovat podle sluchu nebo čichu. Kletba Blindara ovšem zastře všechny protivníkovy smysly, a to na neomezenou dobu.
 
150 Vp.

Blindaga - Blindaga způsobí zmatení nepřítele. Ten pod jejím působením nedokáže rozeznat přátele od nepřátel a čím schopnější je, tím větší paseku ve svých řadách může nadělat.
 
200 Vp.
 
 
 
 
Magická brána Obor černé magie umožňuje protrhnout tenkou bariéru mezi světy a vpustit entity, které obývají prostor mezi nimi.
 
1 Mp.
 
Kouzla:
Warp - "Slyšel jsi to taky?" Drobná trhlina v předivu reality, kterou na protivníka začnou promlouvat démonické síly chaosu. Mohou ho zmást, vyvést z rovnováhy nebo ho utvrdit v jeho bludech.
 
100 Vp.

Warpara - Kletba šílenství. Z immateria na protivníka zaútočí představy, pachy a vize děsivých událostí. I ten nejnevinější vlk se potom může nechat zviklat, aby konal čiré zlo.
 
150 Vp.

Warpaga - Protržené předivo reality vlaje jako cáry úmrlčího pláště. Z warpu unikají démonické síly, útočí na smysly a představy nepřátel, šíří děs a hrůzu a zastírají zdravý rozum.
 
200 Vp.
 
 
 
 
Jedová magie Vlk s citem pro jedovatou magii často vycítí jedovaté rostliny i zvířata. A sami mají zvýšenou odolnost proti otravě.
 
1 Mp.

Kouzla:
Poison - Jednoduché kouzlo, které otráví protivníka. A je jen na čaroději, jestli bude otrava rychlá, nebo pomalá a bolestivá. 
 
100 Vp.

Poisonara - Je nebezpečný zelený opar, nebo mlha, která se rychle rozšíří po okolí a dokáže velice rychle udusit i větší počet nepřátel. 
 
150 Vp.

Poisonaga - Další kletba, kterou může čaroděj uvrhnout na někoho jiného. Dotyčný sice momentálně nic necítí, ale stane se roznašečem nepříjemné a smrtící nákazy.
 
200 Vp.
 
 
 
 
Časová magie Kdo by někdy nechtěl obnovit zašlou slávu, mučit své nepřátele vzpomínkami, nebo ovládnout svět dříve než konkurent?  Časová magie všechno tohle umožňuje. I ti, kteří pro ni mají jen nadání, dokáží mírně zrychlit nebo zpomalit čas.
 
2 Mp.
 
Kouzla:
Tempus - Bublina, ve které čas plyne rychleji nebo pomaleji než v okolí. Živé bytosti uvězní jen na pár minut, neživé věci ale může nechat zestárnout nebo omladit třeba i o dlouhá léta.
 
250 Vp.
 
Tempara - Vlk, který ovládá toto kouzlo, může nechat nahlédnout jakoukoli bytost do vybraného okamžiku v její minulosti nebo budoucnosti a nechat ji tento okamžik prožít. Čím vzdálenější ale tento časový úsek je, tím jsou vize zastřenější.
 
500 Vp.
 
Tempaga - Kouzlo, které umožňuje vlku přesouvat se ve fyzické formě do libovolně vzdáleného okamžiku v minulosti nebo budoucnosti. Ale pozor - předivo času je vrtkavé. Čím delší skok, tím větší rizika při přesunu hrozí. Zlí jazykové říkají, že je zrcadlovým odrazem bílomagické Chronagy.
 
1000 Vp.
 
 
 
 
Zničení Absolutní zničení dokáží přivolat jen mistři oboru černé magie. Ti potom mohou libovolně kombinovat kouzla černé magie.
Pozor: k osvojení téhle magie musíte mít aspoň dvě magie ze školy černé magie a čtyři kouzla.
 
3 Mp.
 
Kouzla:
Rozklad - Opravdovým mistrovstvím černé magie je přivolání Rozkladu. Působením temných sil se začnou rozpadat všechny věci i živé bytosti, až z nich nezbyde víc než prach. Může rozpraskat i samotná země, načež se celá krajina propadne do prvotního chaosu.
 
1500 Vp.

 

 

Škola válečné magie

Tato škola sice není pro každého, ale těm, již se jí rozhodnou studovat, poskytne neobyčejnou moc v boji.
 
 

Telekinetická magie – Magie, kteřá umožňuje svému uživateli, aby získal moc pohybovat živými i neživými věcmi pouhou silou myšlenky.

1 Mp.

Kouzla:
Telekinesis – Klasické kouzlo, které někdy viděl snad každý. Vlk dokáže silou své mysli zvednout libovolný předmět nebo jeho část a začít s ním pohybovat.

100 Vp.

Transubstantiationis – Vlk, který zdokonalil svou schopnost telekineze, může silou mysli změnit také fyzický stav věcí. Například rozdrtit velký kámen, ohnout větev, nebo roztříštit protivníkovu zbraň na malé kousky.

150 Vp.

Telefirmamentum – Chvíli tady, chvíli tam. Mistr telekinetické magie dokáže přemístit sebe, nebo libovolný předmět z místa na místo. Pozor! Při častém používání může způsobit lehkou nevolnost.

200 Vp.

 
 
 
 

Magie pomatení smyslů – Říká se, že v lásce a ve válce je povoleno vše. Kouzelník ovládající tuto magii se nemusí bát ani jedné z těchto věcí a ještě je dokáže obrátit ve svůj prospěch.

1 Mp.

Kouzla:
Horrendum – S pomocí tohoto kouzla vlk pozmění mysl tak, že proti sobě postaví i ty nejbližší přátele nebo věrné spolubojovníky. Ti začnou na druhém vidět to nejhorší a začnou mu přisuzovat všechny křivdy. Kouzlo nicméně působí pouze dočasně.

200 Vp.

Affectio – Vlk užívající toto kouzlo se může na chvíli rovnat se samotným Amorem. Dokáže pozměnit mysl ostatních bytostí tak, že ke svému protějšku nebo protějškům získají neodolatelnou náklonnost. Nemusí se rovnat přímo o romantickou lásku, ale třeba také o zaslepený obdiv nebo slepé následování. Pozor, při správném použití může způsobit i válku.

200 Vp.

Fear – Strach. Vyhrané kouzlo od temné smečky, se kterou se naše smečka utkala. Temná smečka byla poražena a jako odškodné jsme se od nich naučili toto mocné kouzlo. Pomocí tohoto kouzla dokážete vniknout do mysli soupeře, poznat jeho strachy a zneužít je proti němu. 

200 Vp.

 

 

Magie ničení – Básníci rádi říkávají, že slovo je mocnější meče. U některých slov to platí dvojnásob, jako například u ničivých kouzel této magie.

1 Mp.

Kouzla:
Ore gladii – Břit meče je mocné kouzlo. Stačí jen letmý pohyb tlapou a způsobíš svému protivníkovi ošklivé a hluboké krvácející rány. Jako by jej zasáhla čepel břitvy.

200 Vp.

Malleus – Je tvůj soupeř třeba z kamene a nebo nese silnou zbroj? Pak tedy použíj kladivo. Sevři tlapu a jednim máchnutím udeř protivníka ohromnou silou. Tohle kouzlo už na dálku způsobí ohromné rány, které dokáží bez problému tvému soupeři způsobit modřiny, a na menší vzdálenost zláme i kosti v těle.

200 Vp.

 
 

Magie vyvolávání zbraní – Pravý mág s sebou netahá těžké věci. Jednoduše si je vyčaruje.

1 Mp.

Kouzla:
Remtelur – Základní kouzlo vyvolávání zbraní dovoluje svému uživateli vyvolat jakoukoli zbraň z materiálu, jaký má zrovna u sebe. Ale pozor. Zbraň bude vždy z toho materiálu, který kouzelník požije.

100 Vp.

Ideatelur – Kouzlo pro pokročilé studenty magie. Kouzelníci, kteří ovládají toto zaklínadlo, dokáží zbraň vytvořit s pomocí pouhé představivosti. Nepotřebují žádný předmět. Jednoduše pomyslí, a zbraň se před nimi objeví.

150 Vp.

Scissionis – Jenom pravý mistr magie vyvolávání zbraní dokáže svou představu rozštěpit a vytvořit hned několik zbraní najednou. Nemusí je ani držet. Stačí jen pomyslet a zbraně udělají, co bude chtít.

200 Vp.

 

 

Magie posílení zbraní – Tato zvláštní kouzla umožňují bojovníkům očarovat své zbraně a zvýšit tak jejich účinnost v boji. Každé z nich se váže na jednu z výše popsaných škol magie, kterou sesilatel už ovládá.

1 Mp.

Kouzla:
Cintura – Kouzelník se znalostí tohoto zaklínadla dokáže pokrýt svou zbraň silou elementu, který ovládá. Pokud vlk ovládá například oheň, čepel začne hořet. Ovládá-li led, promění i tupou čepel v ostrý ledový břit.

200 Vp.

Sanctificazione – Toto kouzlo je určené pro mágy ovládající bílou magii. Mohou zvolit jakékoli z kouzel, které znají, a posvětit jím svou (nebo protivníkovu) zbraň. Posvětí-li mág svou zbraň rostlinnou magií, čepel obrostou ostré trny. (Zbraň lze ale posvětit třeba i kouzlem léčení. Taková zbraň ti neublíží a její rány tě budou naopak uzdravovat a posilovat.)

200 Vp.

Profanazione – Kouzlo pro zkušení temné mágy a vrahy. Jenom znalci černé magie dokáží proklít své (nebo protivníkovy) zbraně jedním z jejích kouzel. Klasicky tak mohou pokrýt své ostří vrstvou smrtícího jedu nebo nákazy. Meč prokletý kouzly magické brány zase bude svému nositeli našeptávat a pomalu ho přivádět k šílenství. Jediné máchnutí takovou zbraní ale může otevřít bránu do jiné dimenze, vtáhnout tam bojovníka, anebo přivést něco do našeho světa.

200 Vp.

 

 

Ultima - Jedno z nejmocnějších válečných kouzel je vyvolání samotné Ulitmy neboli biokonstruktu, což je pohybující se zkáza.
Pozor: k osvojení téhle magie musíte mít aspoň dvě magie ze školy válečné magie a čtyři kouzla.
 
3 Mp.
 
Kouzla:
Summon - Opravdovým mistrovstvím válečné magie je přivolání Ultimy. Její podoba je unikátní podle toho, kdo ji vyvolá - u každého vypadá jinak. Může vypadat například jako obrovský drak či had, nebo dokonce směsice několika tvorů. Tato bytost bývá zpravidla gigantická. Jednou ranou dokáže vymyzat z mapy celé město nebo srovnat se zemí horu.
 
1500 Vp.
 
 

Kouzla z Rowovy knihovny

Tyto kouzla jsou pro každého. Ale pozor, Row si vás múže z kouzel i vyzkoušet, jestli je skutečně zvládáte. A nebo si v knihovně můžete nějaké kouzla najít i sami. 
 
Kouzla:
BurakkufogguKouzlo jinak nazývané Černá mlha. Kouzelník kolem sebe vyčaruje černou mlhu a úplně se v ní ztratí. Pro ostatní je pak neviditelný.
 
1000 Vp.
 
MisutiurufuKouzelník se sám stane mlhou a není možné, aby jej někdo zranil. V téhle formě se dovede i velice rychle přesouvat.
 
1500 Vp.
 
Bukimina kōgekiPoslední úroveň je možná jen za bezchybného zvládnutí prvních dvou kouzel. Kouzelník ve formě mlhy pak může zhmotnit své části dle libosti. Z mlhy pak můžou útočit například ostré drápy, nebo čepel meče.
 
2000 Vp.
 
 

Tuhle knihu kouzel pro vás sepsali Row a Ian.

Pozor: k osvojení téhla magie musíte mít aspoň dvě magie ze školy bílé magie a čtyři kouzla.

Administrátoři

Jestliže máte cokoliv. Ať jde o stížnost, žádost, jakýkoliv problém, dobrý nápad, nebo vám líná srst. Napište našim administrátorům a ti se o vás hned postarají.

Aktivní administrátoři:

Row
Ian

Lugiak (Moderátor Live Chatu)
info@smeckacervenehomesice.cz